9 תשובות
כלום , עד י' אנגלית זה חרטא
תלוי איזה הקבצה אתה, מוזמן לפרטי(אני כיתה ז', הקבצה א'1 יאיי)
שואל השאלה:
מה אתם לומדים?
אנונימי
כרגע בעיקר חומר של שנה שעברה, חזרה על המילים וזה, משפטים, present simple ו-present progresive
שואל השאלה:
את יודעת מה בהמשך?
אנונימי
אני סיפורים בספר ואנסינים
ובנתיים
ppt
pos
והים היה לי בוחן על סיפור שהיה צריך להשלים בו
v.
n.
adj. והוא היה ממש קל קיבלתי ציון במשוב 100 ווהו (((:
אה נכון גם אנסין