4 תשובות
אצלי יש משהו דומה
שואל השאלה:
תודה על השיתוף ועל הכנות :)
תודה על השיתוף ועל הכנות :)
אנונימי
לי בסדר בחוץ ולפעמים לא בסדר בבית
אצלי זה לא ככה. מצטער לשמוע