4 תשובות
קר להם
אנשים סגורים שלא רוצים שיכנסו להם לתוך המרחב
שומרים איזה דיסטנס לפעמים מאחרים
חח אני ככה והאמת שפשוט התרגלתי ללכת ככה ונוח לי
תוצאה מקור.
שקר להם(?)