11 תשובות
תודה רבה, גם לך!
ואני ברוך השם מעולה, איך אתה?
נהדר
תודה, בוקר טוב.
וסביר.
שואל השאלה:
אני בסדר ברוך השם,
"חולת מוזיקה" יש לך שיר בוקר ממולץ להציע?
אנונימי
חחחח אממ
עכשיו שמעתי שיר חדש שיצא של יאנדל, אם זה הסגנון שלכם הוא חמוד.
תודה מותק גם לך
תודה אני בסדר מה שלומך?
שיהיה יום קסום ושבת שלום❤
שואל השאלה:
שבת שלום גם לך מישהיי....
אנונימי
בסדר
מה איתך?
שואל השאלה:
מצוין תודה
אנונימי
אחלה. איך אתה?