20 תשובות
אוו את חשובה לו!!!
נראה שאת חשובה לו וזה ממש חמוד
שואל השאלה:
זה ממש ריגש אותי איכשהו
לא היה מובן מאליו כאילו.
אני פשוט מתה עליו.
זה ממש ריגש אותי איכשהו
לא היה מובן מאליו כאילו.
אני פשוט מתה עליו.
אנונימית
שואל השאלה:
הוא כל שנייה הסתכל על ההודעות שקיבלתי בפלאפון חח
כי התכתבתי עם איזה ילד אחד.
לא הבנתי מה יש לו
מה אומר לדעתכם?
חח' חפרתי אה
הוא כל שנייה הסתכל על ההודעות שקיבלתי בפלאפון חח
כי התכתבתי עם איזה ילד אחד.
לא הבנתי מה יש לו
מה אומר לדעתכם?
חח' חפרתי אה
אנונימית
ישמצב הוא בקטע או שהוא סתם אכפתי
שואל השאלה:
איך אני אדע אם הוא בקטע.
מה הסימניים כאילו שבעיקר מראים שהוא בענין בדרך כלל?
איך אני אדע אם הוא בקטע.
מה הסימניים כאילו שבעיקר מראים שהוא בענין בדרך כלל?
אנונימית
יש מצב שהוא רוצה אותך ויש מצב שמאוד אכפת לו ממך
בכל מקרה אם יהיה מצב שתהיי איתו לבד נראה לי שתגלי
בכל מקרה אם יהיה מצב שתהיי איתו לבד נראה לי שתגלי
שואל השאלה:
אנחנו תמיד יוצאים לבד
לא עם עוד אנשים.
ותמיד מסתובבים מחוץ לעיר.
הוא תמיד אבל נגיד שהוא רואה בנות וזה
לא יודעת שניראות טוב או משהו(לא תמיד שמה לב מי הבנות בדיוק)
הוא כזה זורק איזה כוסית וכאלה ומסתכל עלי.
ואני כזה מה מי זאת
ואז הוא מנסה להסביר לי .
מה הקטע זה לא פעם ראשונה שזה קורה
אנחנו תמיד יוצאים לבד
לא עם עוד אנשים.
ותמיד מסתובבים מחוץ לעיר.
הוא תמיד אבל נגיד שהוא רואה בנות וזה
לא יודעת שניראות טוב או משהו(לא תמיד שמה לב מי הבנות בדיוק)
הוא כזה זורק איזה כוסית וכאלה ומסתכל עלי.
ואני כזה מה מי זאת
ואז הוא מנסה להסביר לי .
מה הקטע זה לא פעם ראשונה שזה קורה
אנונימית
תשאלי אותו
אולי בא לו עלייך והוא חושש להביע את זה
אולי בא לו עלייך והוא חושש להביע את זה
אנונימי
שואל השאלה:
פדיחה לשאול דבר כזה
אנחנו לא מרגישים כלכך נוח בקטעים האלה.
אני מתביישת כאילו
למרות שנוח לי איתו וזה אבל לא בקטעים כאלה.
פדיחה לשאול דבר כזה
אנחנו לא מרגישים כלכך נוח בקטעים האלה.
אני מתביישת כאילו
למרות שנוח לי איתו וזה אבל לא בקטעים כאלה.
אנונימית
ואת רוצה שיהיה ביניכם משהו ?
אנונימי
שואל השאלה:
לא סגורה על עצמי עדין
אני לא יודעת אם אני רוצה.
אבל כן מציק לי שהוא מחמיא לבנות אחרות(כל הערות האלה שהוא זורק על בנות נגיד פה ושם "איזה כוסית ראית וזה" משהוכזה וכל הדברים האלה שלו.
לא סגורה על עצמי עדין
אני לא יודעת אם אני רוצה.
אבל כן מציק לי שהוא מחמיא לבנות אחרות(כל הערות האלה שהוא זורק על בנות נגיד פה ושם "איזה כוסית ראית וזה" משהוכזה וכל הדברים האלה שלו.
אנונימית
אם בא לך שיהיה משהו אז אני מבין שזה מציק אבל אם לא בא לך אז סתם יוצא שאת לא מפרגנת לו
אנונימי
שואל השאלה:
לא ניראלי שזה בקטע של לפרגן
הוא סתם אומר על בנות שנגיד אחנו עולים לאוטובוס הוא רואה מישהי עם חברה שלה או סתם באיזה תחנה לא מישהי ספציפית שאנחנו מכירים.
לא ניראלי שזה בקטע של לפרגן
הוא סתם אומר על בנות שנגיד אחנו עולים לאוטובוס הוא רואה מישהי עם חברה שלה או סתם באיזה תחנה לא מישהי ספציפית שאנחנו מכירים.
אנונימית
חוץ מזה שיש מצב שהוא עושה את זה רק בשביל למשוך אליו את התשומת לב שלך
אנונימי
שואל השאלה:
יש מצב
זה לא באמת בנות שמעניינות אותו אחרי
זה , זה רק לאותו רגע שאנחנו רואים אותן הוא אומר לי
או אחרי שעוברים אותן הוא אומר משהו על זה. וזהו.
והוא ישר מסתכל עלי למה שאני אגיד כזה
יש מצב
זה לא באמת בנות שמעניינות אותו אחרי
זה , זה רק לאותו רגע שאנחנו רואים אותן הוא אומר לי
או אחרי שעוברים אותן הוא אומר משהו על זה. וזהו.
והוא ישר מסתכל עלי למה שאני אגיד כזה
אנונימית
נראה לי שהוא מעוניין בך אבל קשה לדעת בלי באמת להיות חלק מהסיטואציה
אנונימי
שואל השאלה:
זה מבלבל רצח ההתנהגות שלו.
אני לא יודעת מה לחשוב לפעמים
נגיד היה סיטואציה כזה שפעם אחת שנסענו לאנשהו אז אני שילמתי על המונית(משהו כמו50-60 שקל)
ולפני כמה ימים שאיכשהו דיברנו על זה כדרך אגב כזה הוא אמר וואי לא נעים לי מזה והרגיש לא בנוח.
ואני כזה אמרתי לו תפסיק כבר זה לא באמת מענין אותי מי ישמע.
זה מבלבל רצח ההתנהגות שלו.
אני לא יודעת מה לחשוב לפעמים
נגיד היה סיטואציה כזה שפעם אחת שנסענו לאנשהו אז אני שילמתי על המונית(משהו כמו50-60 שקל)
ולפני כמה ימים שאיכשהו דיברנו על זה כדרך אגב כזה הוא אמר וואי לא נעים לי מזה והרגיש לא בנוח.
ואני כזה אמרתי לו תפסיק כבר זה לא באמת מענין אותי מי ישמע.
אנונימית
את חמודה :)
בני כמה אתם ?
בני כמה אתם ?
אנונימי
שואל השאלה:
חח' תודה .
19.
חח' תודה .
19.
אנונימית
באותו הנושא: