18 תשובות
לא
תאכלי זה טעים
לא
מעניין אותי האמת לטעום
לא הייתי אוכלת
ממש באלי לטעום אבל לא נראה לי אני אטעם את זה בחיים
שואל השאלה:
היפה והצנועה איך זה היה? היית אוכלת שוב?
היפה והצנועה איך זה היה? היית אוכלת שוב?
אנונימית
שואל השאלה:
אני אנונימית וזהו .. למה לא?
אני אנונימית וזהו .. למה לא?
אנונימית
לא
אני מעדיף להפריד בשר וחלב מבחינה בריאותית
אני מעדיף להפריד בשר וחלב מבחינה בריאותית
^
איזה בריאותית? אין שום דבר בריאותי פה. זה סך הכל רבהים שחושבים שהם מדענים
איזה בריאותית? אין שום דבר בריאותי פה. זה סך הכל רבהים שחושבים שהם מדענים
כי זה לא כשר ואני שומרת^^^
rigged
זה פוגע בספיגת הברזל והסידן גורם לכולסטרול מוגבר לעודף קלוריות ולחץ במערכת העיכול
זה פוגע בספיגת הברזל והסידן גורם לכולסטרול מוגבר לעודף קלוריות ולחץ במערכת העיכול
מקור? ואל תביא לי באז פייד
לא יצא לי לאכול אבל אני דיי בטוחה שזה טעים, פשוט אם בא לך תאכלי ואם לא אז לא❤
איכס לא זה אפילו לא מגרה אותי
וגם המון לא אוכלים בגלל כאבי בטן וכזה אז למה לך
וגם המון לא אוכלים בגלל כאבי בטן וכזה אז למה לך
אני מאמינה
ואני אוכלת צ'יזבורגר.
זה מאכל, לא לעשות מזה סיפור גדול
תאכלי ואם לא תאהבי אז אל תאכלי שוב
ואני אוכלת צ'יזבורגר.
זה מאכל, לא לעשות מזה סיפור גדול
תאכלי ואם לא תאהבי אז אל תאכלי שוב
וכל מי שאומר שבשר וחלב ביחד עושה כאבי בטן
אז התשובה היא לא
)לפחות לי)
אז התשובה היא לא
)לפחות לי)
באותו הנושא: