18 תשובות
לא
ErO
תאכלי זה טעים
לא
מעניין אותי האמת לטעום
לא הייתי אוכלת
ממש באלי לטעום אבל לא נראה לי אני אטעם את זה בחיים
שואל השאלה:
היפה והצנועה איך זה היה? היית אוכלת שוב?
אנונימית
שואל השאלה:
אני אנונימית וזהו .. למה לא?
אנונימית
לא
אני מעדיף להפריד בשר וחלב מבחינה בריאותית
^

איזה בריאותית? אין שום דבר בריאותי פה. זה סך הכל רבהים שחושבים שהם מדענים
כי זה לא כשר ואני שומרת^^^
rigged
זה פוגע בספיגת הברזל והסידן גורם לכולסטרול מוגבר לעודף קלוריות ולחץ במערכת העיכול
מקור? ואל תביא לי באז פייד
לא יצא לי לאכול אבל אני דיי בטוחה שזה טעים, פשוט אם בא לך תאכלי ואם לא אז לא❤
איכס לא זה אפילו לא מגרה אותי
וגם המון לא אוכלים בגלל כאבי בטן וכזה אז למה לך
אני מאמינה
ואני אוכלת צ'יזבורגר.
זה מאכל, לא לעשות מזה סיפור גדול
תאכלי ואם לא תאהבי אז אל תאכלי שוב
וכל מי שאומר שבשר וחלב ביחד עושה כאבי בטן
אז התשובה היא לא
)לפחות לי)