4 תשובות
אני וחבר שלי מערים שונות ואנחנו ביחד כבר עוד מעט 8 חודשיים
ולא אכפת לי מבנות אחרות כי הוא שלי חח

תביני פשוט שאם הוא אוהב אותך לא יהיה לו אכפת מבנות אחרות
שואל השאלה:
אבל כת לא מפחדת שהוא התאהב במישהי? שפתאום תתרחקו .. אנחנו כל הזמן היינו צמודים ממש
אנונימית
בחופש כמעט גרנו אחד עם השניה אבל זה בסדר צריך גם לא להיות ביחד תמיד

כי עוד שנה וחצי ואתם תתיחסו אתם לא תיהיו ביחד וצריך להתרגל שלא תמיד תיהיו צמודים
וואו זה בדיוק מה שקרה לי רק שהיא עברה לעיר אחרת. שלחי לי הודעה לפרטי אני אספר איך הסיפר שלי נגמר.