11 תשובות
יש לה יופי מיוחד.. אני לא ככ מתחברת אליה אבל על טעם וריח אין על מה להתווכח
היא מושלמתת ❤התלתלים שלה הןרסים
גם אני חושבת כמוך (מינוסים בואו לאמא)
שואל השאלה:
חחח מה הקשר תלתלים? דיברתי על הפנים שלה
אנונימית
נה היא לא יפה ממש
גם הפנים יפות.. אבל התלהבו בגלל התלתלים... חח
יופי זה טעם אישי :)
היא מהממת ברמות
אמרתי לה את זה והיא עשתה לי לייק על התגובה באינסטגרם
העופה הלוהטת מה אמרת לה? שהיא לא יפה?
ולשאלה: היא כן יפה אבל לדעתי היא נראת קצת מבולגנת כזאת.. לא יופי אסתטי כמו שאני אישית אוהבת..