11 תשובות
יש לה יופי מיוחד.. אני לא ככ מתחברת אליה אבל על טעם וריח אין על מה להתווכח
היא מושלמתת ❤התלתלים שלה הןרסים
גם אני חושבת כמוך (מינוסים בואו לאמא)
שואל השאלה:
חחח מה הקשר תלתלים? דיברתי על הפנים שלה
חחח מה הקשר תלתלים? דיברתי על הפנים שלה
אנונימית
היא יפה מאוד
נה היא לא יפה ממש
גם הפנים יפות.. אבל התלהבו בגלל התלתלים... חח
יופי זה טעם אישי :)
היא מהממת ברמות
אמרתי לה את זה והיא עשתה לי לייק על התגובה באינסטגרם
העופה הלוהטת מה אמרת לה? שהיא לא יפה?
ולשאלה: היא כן יפה אבל לדעתי היא נראת קצת מבולגנת כזאת.. לא יופי אסתטי כמו שאני אישית אוהבת..
ולשאלה: היא כן יפה אבל לדעתי היא נראת קצת מבולגנת כזאת.. לא יופי אסתטי כמו שאני אישית אוהבת..
באותו הנושא: