9 תשובות
לצעוק עליהם ולהסביר להם שלא פאקינג עושים דברים כאלה ואם יש לך אפשרות קחי אותו אלייך
תשמרי עליו יותר או שתמסרי אותו למשפחה שבאמת תאהב ותדאג לו
למה הם עושים את זה ולמה אתן לא אומרות להן משהו שיפסיקו?
אנונימית
שואל השאלה:
פעם שעברה ניסיתי לעשות את זה הוא נכנס לדכאון בלעדיי זה לא כלב ששבוע אצלי זה כבר שנתיים מאז שהוא ממש תינוק טיפלתי בו ושמרתי עליו ובפעם האחרונה שנתתי אותו הוא נכנס לדכאון ורצה למות רק שהוא ראה אותי נרגע ויצא מזה
אנונימית
תמסרי אותו.
אנונימית
שואל השאלה:
כי הם רעים והם לא מקשיבים נו ואנשים בבית זה לא רק הורים זה אנשים שחיים פה מהמשפחה
אנונימית
תמיד שיהיה צמוד אלייך. לשים לו מיטה ואת האוכל שלו בחדר שלך וכשאת בחדר לסגור אותו בפנים. וכשאת לא בחדר להשאיר אותו בפנים או שיניה איתך ועם אחותך.
גועליים מצטערת להגיד לך. איך אפשר להתעלל ככה ביצור חי? ההורים שלי דואגים ומטפלים בכלבה שלי כאילו היא הבת שלהם
שואל השאלה:
אין לי חדר משלי אני בכלל ישנה בסלון המשפחה הזאת לא אוהבת אותי בכלל הם מתנהגים אלי מגעיל עברתי קללות אלימות השפלות הרבה דברים מהם אני מתה להגיע לגיל 18 ולעוף מכאן אני גם סובלת
אנונימית
אז שישן איתך בסלון מחובק. אני ממש מצטערת לשמוע אם את רוצה את יכולה לשלוח לי הודעה
רגע לא הבנתי איפה את גרה
באותו הנושא: