6 תשובות
אבל למה תגיד את הסיבה
אם אתם אוהבים אחד את השנייה..
אני לא רואה שום סיבה להפרד
אני לא רואה שום סיבה להפרד
להסביר לה למה
או שתשקר שנהפכת לגיי (זה הרעיון הכי גרוע שחשבתי עליו אי פעם אבל הוא נחמד סך הכול )
או שתשקר שנהפכת לגיי (זה הרעיון הכי גרוע שחשבתי עליו אי פעם אבל הוא נחמד סך הכול )
מוזמן לדבר איתי בפרטי
פה בשבילך
פה בשבילך
קודם כל אתה צריך לדעת שאתה באמת רוצה להיפרד ממנה. אם זה ברור לך ואתה לא תתחרט על זה אחר כך, יהיה לך קל מאוד פשוט להסביר לו במילים מה אתה חושב.
גם אם היא תפגע, היא תלמד להתגבר על זה ולהמשיך הלאה. אתה יכול להסביר לה שאתה צריך את השקט שלך ואין לך כרגע כוח לזוגיות, אם היא תבין- מעולה. אם ייקח לה זמן לעכל, תגיד לה שאתה רוצה לעשות את זה בהדרגה, אבל שהכיוון יהיה ברור לשניכם.
גם אם היא תפגע, היא תלמד להתגבר על זה ולהמשיך הלאה. אתה יכול להסביר לה שאתה צריך את השקט שלך ואין לך כרגע כוח לזוגיות, אם היא תבין- מעולה. אם ייקח לה זמן לעכל, תגיד לה שאתה רוצה לעשות את זה בהדרגה, אבל שהכיוון יהיה ברור לשניכם.
אתה חייב להסביר את הסיבה
באותו הנושא: