7 תשובות
אני אומרת שלא חייבים לתת צ'אנס אם לא מרגישים את זה. אתה גם לא רוצה שמישהי תשלה אותך. אבל מה שכן- צריך להיות נחמדים.
תלוי אם אני רוצה או לא
ודרך אגב אנחנו ב2018 כבר רוב הזמן הבנות מתחילות עם הבנים
ודרך אגב אנחנו ב2018 כבר רוב הזמן הבנות מתחילות עם הבנים
שואל השאלה:
איך אפשר לדעת מה הכוונות שלו והאם הוא כתב את זה גם לעוד 100 ? מתוך הודעה אחת שקיבלתן ?
אני אומר שצריך לתת צאנס לפחות ל5 הודעות....
אני בטוח 95% באמת רוצים אהבה וקשר רציני
איך אפשר לדעת מה הכוונות שלו והאם הוא כתב את זה גם לעוד 100 ? מתוך הודעה אחת שקיבלתן ?
אני אומר שצריך לתת צאנס לפחות ל5 הודעות....
אני בטוח 95% באמת רוצים אהבה וקשר רציני
אנונימי
ואם הוא לא מושך אותי? למה להשלות אותו שיצא מזה משהו אם אני יודעת שלא?
אנונימית
אתה רוצה שיתנו לך צ'אנס מרחמים או כי היא באמת רוצה?
שואל השאלה:
אם הוא לא מושך אותך אז ברור שלא
אני עם מישהי כבר מעל 3 שנים ככה שאני לא העליתי את זה בשביל האינטרס האישי שלי
זה לגמרי בשביל כל היחידים והיחידות שמחפשים אהבה ואושר
אם הוא לא מושך אותך אז ברור שלא
אני עם מישהי כבר מעל 3 שנים ככה שאני לא העליתי את זה בשביל האינטרס האישי שלי
זה לגמרי בשביל כל היחידים והיחידות שמחפשים אהבה ואושר
אנונימי
חחח תשמע מבטיחה שאם מישהו אשכרה יציע לי לצאת איתו אז אני אשקול את זה
אבל גם זה רק אם הוא ימצא חן בעיני
אבל גם זה רק אם הוא ימצא חן בעיני
אנונימית
באותו הנושא: