2 תשובות
לא גרוע אם אני הייתי 4 יחידות כנראה הייתי נכשלת
אנונימית
תמיד יש מקום לשיפור, גם אני הייתי 4 יחידות והייתי מקבלת 60 את פשוט צריכה לתרגל ואז תצליחי לקבל יותר
באותו הנושא: