12 תשובות
כן.
אבל אין לי מליון שקל אז תצטרכו לתת לי משלכם.
אבל אין לי מליון שקל אז תצטרכו לתת לי משלכם.
כן כי הייתי מקבלת אותם חזרה. למרות שביה כואב לי לשרוף את זה
ברןר
לא
לא שווה את הכאב בלצפות בכסף נשרף
ודאי
לא. חבל שסתם יכאב לי על הלב עליהם
מעדיפה להרוויח בכוחות עצמי מאשר לחשוב ששרפתי מליון שקל, זה מעשה מאוד מטומטם.
מעדיפה להרוויח בכוחות עצמי מאשר לחשוב ששרפתי מליון שקל, זה מעשה מאוד מטומטם.
כן
כן למה לא
מילא אני אוהב לשרוף דברים
היי איזה יופי קיבלתי פרח אני בנאדם מאושר יאייd:
מילא אני אוהב לשרוף דברים
היי איזה יופי קיבלתי פרח אני בנאדם מאושר יאייd:
מה הטעם
כן כי אין לי מיליון שקל אז יצטרכו לתת לי
לא
סתם ביזבוב זמן חח
סתם ביזבוב זמן חח