9 תשובות
שואל השאלה:
אמרתי לפעמים לא תמיד
אמרתי לפעמים לא תמיד
כפרה עלייך את נראית מדהים, אין לך שום סיבה לא להיות שלמה עם עצמך
אנונימי
מה כולם נפלו עליהה? אין לך להרגיש מוזר כולם ככה ליפעמים.. בקטנה...ואת ניראת מעולה!
דווקא באינסטגרם את מחמיאה לעצמך המון.
לא אומרת שזה דבר רע זה פשוט סותר קצת.
ולא אני לא ככה.
לא אומרת שזה דבר רע זה פשוט סותר קצת.
ולא אני לא ככה.
איכ מה את עושה פה את צומית אחושרמוטה
כן קורא לי לפעמיים ... ואז אני ממסה לחשוב על דברים טובים שיש בי
לא
למדתי לקבל את עצמי. היה לי קשה בהתחלה *מאוד* והבנתי שהיחס שאני נותנת לעצמי זה איך שיהיה.
ואגב זה לא נראה ככה^ עם כל הסטורי שאת מעלה
למדתי לקבל את עצמי. היה לי קשה בהתחלה *מאוד* והבנתי שהיחס שאני נותנת לעצמי זה איך שיהיה.
ואגב זה לא נראה ככה^ עם כל הסטורי שאת מעלה
איך את לא שלמה עם הגוף שלך כשכל סטורי שלך חושפני? באמת שואלת..
רוב האנשים לא שלמים עם הגוף שלהם
זה דבר שנבנה עם הזמן
זה דבר שנבנה עם הזמן
באותו הנושא: