22 תשובות
אבל בואי לא כולם הם ככה
הרוב הם חולי איידס אנסים וגנבים
הרוב הם חולי איידס אנסים וגנבים
שמחתי שעשו גם עליהם
כי אנשים מחזיקים מהם מינימום עבריינים אבל הם בגדול מנסים כמה שיותר להתרחק מצרות
כי אנשים מחזיקים מהם מינימום עבריינים אבל הם בגדול מנסים כמה שיותר להתרחק מצרות
יאאלה עם השקרים שלהם של המאלנים הצבועים האלה , הם לא פליטים הם מאגרי עבודה!
יש לנו בעיות משלנו אנחנו צריכים גם אותם על הראש שלנו
יש לנו בעיות משלנו אנחנו צריכים גם אותם על הראש שלנו
אנונימי
אז מה דעתך על מה שקורה לאנשים בדרום תל אביב בגלל כמות גדולה מהם?
עדיין מחכה שיעשו פרק על חרדים או מתנחלים
אני מחכה לפרק על גייז אוליי יקראו לי לול
שואל השאלה:
אנונימי
אני לא מאמינה שאתה מגיב ככה אשכרה במדינה שלהם רוצחים אותם ואנחנו עוזרים להם מה הבעיה עם זה?
בשואה גם אנחנו היינו צריכים מקום מפלט
אנונימי
אני לא מאמינה שאתה מגיב ככה אשכרה במדינה שלהם רוצחים אותם ואנחנו עוזרים להם מה הבעיה עם זה?
בשואה גם אנחנו היינו צריכים מקום מפלט
אנונימית
הם בחלק מהמקרים כמו אריתראים אומר לך משהו שרחוק מהאמת. הם משתמטים מגיוס ורוצים להרוויח כסף. ואנחנו ברחנו מעמים זרים , הם בורחים מהעם שלהם.
שואלת השאלה - מה עם תושבי דרום ת"א?
שואלת השאלה
הם לא פליטים הם מאגרי עבודה ושלא יספרו לך סיפורים , אם רוצחים אותם תגידי לי למה רובם עזבו בתמורה ל3000 אלף יורו ? 3000 יורו שווה את החיים שלהם? אל תאמיני להם זה שקרים של השמאל שמעת פעם וועדה של האום מדברת על כך הכל שקר וכזב , התמימות וההתחסדות יתר הזאת שלכם ושל השמאלנים זה פשוט מדהים את כולכך עיוורים ואטומים שאכפת לכם מבעיות של אחרים מאשר הבעיות של העם שלכם
לכי תסתובבי בדרום תל אביב תראי מה הולך שם ה' ישמור פחד פחדים , גונבים אונסים שיכורים כל הזמן ..לא מפריע שאותה זקנה מפחדת לרדת למכולת שאותה ילדה עם מכנס קצר תעבור וכל אלה נועצים בה מבטים ..זה לא מפריע לך, הם יותר חשובים מהעם שלך ?
הטימטום של האנשים זה הורג אותי
ואל תעזי להשוות בין השואה לבין המסתננים האלה
הם לא פליטים הם מאגרי עבודה ושלא יספרו לך סיפורים , אם רוצחים אותם תגידי לי למה רובם עזבו בתמורה ל3000 אלף יורו ? 3000 יורו שווה את החיים שלהם? אל תאמיני להם זה שקרים של השמאל שמעת פעם וועדה של האום מדברת על כך הכל שקר וכזב , התמימות וההתחסדות יתר הזאת שלכם ושל השמאלנים זה פשוט מדהים את כולכך עיוורים ואטומים שאכפת לכם מבעיות של אחרים מאשר הבעיות של העם שלכם
לכי תסתובבי בדרום תל אביב תראי מה הולך שם ה' ישמור פחד פחדים , גונבים אונסים שיכורים כל הזמן ..לא מפריע שאותה זקנה מפחדת לרדת למכולת שאותה ילדה עם מכנס קצר תעבור וכל אלה נועצים בה מבטים ..זה לא מפריע לך, הם יותר חשובים מהעם שלך ?
הטימטום של האנשים זה הורג אותי
ואל תעזי להשוות בין השואה לבין המסתננים האלה
אנונימי
שואל השאלה:
קודם כל אני לא דיברתי על דרום תל אביב
עכשיו אני אדבר על דרום תל אביב שפה אתם צודקים פשוט צודקים אין לי מה להגיד אבל וואלה אותם אנשים בסירטון הם הלכו ברגל לפה הם באמת פליטים אני לא מדברת על המאגרי עבודה שהם באמת מסתננים אבל אם תסתכלו על הפליטים האמיתיים שבאמת באו בשביל מקלט זה לא שווה היחס הזה אליהם
קודם כל אני לא דיברתי על דרום תל אביב
עכשיו אני אדבר על דרום תל אביב שפה אתם צודקים פשוט צודקים אין לי מה להגיד אבל וואלה אותם אנשים בסירטון הם הלכו ברגל לפה הם באמת פליטים אני לא מדברת על המאגרי עבודה שהם באמת מסתננים אבל אם תסתכלו על הפליטים האמיתיים שבאמת באו בשביל מקלט זה לא שווה היחס הזה אליהם
אנונימית
אז אנחנו אמורים לשכוח את תושבי דרום תל אביב?
שואל השאלה:
לא אמרתי לך דבר כזה
יש לי משפחה בדרום תל אביב אני באמת לא רוצה שיקרה להם משהו אבל אני מדברת על התחנה המרכזית ששמה נמצאים הפליטים האמיתיים שמה שמו אותם ושמה הם נשארים
לא אמרתי לך דבר כזה
יש לי משפחה בדרום תל אביב אני באמת לא רוצה שיקרה להם משהו אבל אני מדברת על התחנה המרכזית ששמה נמצאים הפליטים האמיתיים שמה שמו אותם ושמה הם נשארים
אנונימית
דרום תל אביב זה כולל האיזור הזה. את אומרת שאת מרחמת עליהם הענין אז מה עושים עם תושבי דרום ת"א שסובלים כרגע מכל כך הרבה מהם? מתחשבים באנשים האלה כולל הפליטים על חשבון התושבים של דרום ת"א?
שואל השאלה:
אני בעד לתת להם עוד מקום לא רק את התחנה המרכזית תדמיין שעכשיו כל אחד גר בדירה עם עוד מיליון אנשים
אני בעד לתת להם עוד מקום לא רק את התחנה המרכזית תדמיין שעכשיו כל אחד גר בדירה עם עוד מיליון אנשים
אנונימית
כמו שראית בסירטון הם גרים בעוד מקומות.
הם בדרום ת"א בגלל תנאי שכירות נוחים יותר.
הם בדרום ת"א בגלל תנאי שכירות נוחים יותר.
מה אז את מציע לעשות? תזכרי שיש גם יהודים עניים שזקוקים לעזרה שלנו בתור מדינה ואת המשאבים שלנו. אז מה העצה שלך?
היא סתם מטומטמת מה אתה בכלל מתווכיח איתה
היא לא חושבת בהיגיון הרגש מניע אותה היא חושבת רק עם רגש
ומאמינה לכל השטויות שהשמאל התקשורתי אומר
שמעתם פעם את השמאל אומר שצריך להעלות את שארית יהודי אתיופיה?
למה הם לא אומרים כלום למה הם שותקים ?
הפליטים יותר חשובים מהיהודים שנירקבים באתיופיה?
דואגים לערבים, דואגים למסתננים, וליהודים הם לא דואגים , זה פשוט הזוי
ח" זל אומרים, "עניי עירך קודמים"
אבל השמאל אומר הפוך
פשוט הזווים
היא לא חושבת בהיגיון הרגש מניע אותה היא חושבת רק עם רגש
ומאמינה לכל השטויות שהשמאל התקשורתי אומר
שמעתם פעם את השמאל אומר שצריך להעלות את שארית יהודי אתיופיה?
למה הם לא אומרים כלום למה הם שותקים ?
הפליטים יותר חשובים מהיהודים שנירקבים באתיופיה?
דואגים לערבים, דואגים למסתננים, וליהודים הם לא דואגים , זה פשוט הזוי
ח" זל אומרים, "עניי עירך קודמים"
אבל השמאל אומר הפוך
פשוט הזווים
אנונימי
היא כרגע אמרה שהיא מודעת שבדרום תל אביב יש בעיה וזה נכון.
עכשיו שאלתי מה אז הפיתרון ושרק תזכור שיש הרבה יהודים עניים בארץ אזרחי המדינה שזקוקים לעזרה מהממשלה ושתקח את זה בחשבון.
עכשיו שאלתי מה אז הפיתרון ושרק תזכור שיש הרבה יהודים עניים בארץ אזרחי המדינה שזקוקים לעזרה מהממשלה ושתקח את זה בחשבון.
שואל השאלה:
יואו אני לא אמרתי עכשיו תנו להם וילות ושטחים כולה שאלתי למה אנשים מתנהגים אליהם ככה זהו
יואו אני לא אמרתי עכשיו תנו להם וילות ושטחים כולה שאלתי למה אנשים מתנהגים אליהם ככה זהו
אנונימית
אז התשובה : בגלל כמות הגדולה של אונס ופשיעה והסבל של העם שלנו - שלי ושלך - בדרום תל אביב כשאנחנו קיבלנו אותם מרצון לעזור ואז הם במקום להתנהג כמו אורחים טובים ולהיות בשיא ההתנהגות שלהם מתנהגים בצורה כזאת אז התגובה היא בהתאם.
שואל השאלה:
סבבה אדון אדונ-יס היקר ככה אפשר לענות
סבבה אדון אדונ-יס היקר ככה אפשר לענות
אנונימית