3 תשובות
השליח הוא לא זה שיקבע אם יחייבו פעמיים או לא
החברה שממנה הזמנת עובדת עם חברת שליחות בשיתוף
בטח ובטח שהשליח לא קובע.
אני מכירה את התופעה הזו גם בעבודה שלי, כעיקרון ברגע שתיאמו זמן מראש והלקוח לא היה בבית או לא ענה אנו מחייבים אותו בעבור דמי שליחות נוספים.
אך אם לא ציינו בפנייך את זמן ההגעה המשוער לערך ולא ענית זה בסדר.
שוב השליח לא מחליט.
שואל השאלה:
הם לא קבעו איתי שעה ולא כלום, אפילו לא דיברנו בטלפון. רק עשיתי הזמנה מהאינטרנט והתקשרו ולא הייתי זמינה, הם סתם מאיימים שהם יחייבו אותי פעמיים זה מעצבן אותי, הספק זה מי שעושה את ההובלה לא? הוא לא קשור לחנות בכלל
אנונימית
הם היו צריכים להתקשר להגיד לך שבין השעות כך וכך יגיע שליח.
ואם לא אז הם לא יכולים לחייב.
והיה וכן פשוט תגידי שאת מבטלת את ההזמנה איתם ותבטלי את החיוב באשראי.
הם יספקו לך בלי חיוב נוסף.