3 תשובות
בקש הצדקה נראה לי לא יודעת
אנונימית
לוחצים על השלוש פסים ליד הלוח מידע אחר כך על תא דואר אחר כך הודעה חדשה ואז ב"אל" תכתבי את שם המורה שלך
שואל השאלה:
לא כתוב לי שם אל
לא כתוב לי שם אל
באותו הנושא: