4 תשובות
גם אצלי זה ככה:)
אבל באמת, בסוף הכל טוב:)
אם אתה. צריך משהו אני כאן, כי אני באמת יודעת מה עובר עליך...
יש זמנים בחיים שכמעט הכל לא הולך ואתה מרגיש שלא משנה מה תעשה יצא מזה לא טוב, זה לא נכון בתכלס, רק פסימיות.
שואל השאלה:
הלוואי והייתי יודע למה
אנונימי
זה לא נגדך. אני לא מכירה אותך במציאות בשביל להגיד לך שזה לא אתה, אבל תבחן את ההתנהגות שלך כלפי אחרים, תנסה לשאול מה לא בסדר: אולי זה רק בראש שלך.