7 תשובות
כי נשבר לי מהעבודה הזאת והעדפתי ללמוד לבגרות (אבל דאגתי שיחליפו אותי)
המון, לא יכולתי לסבול את השהות שם.
Aro
כן, כי הייתי ממש עייף למרות שהלכתי לישון מוקדם (22:00). ושמתי לב שהורידו לי שעות בגלל זה...
כן ואז פיטרו אותי האמת בגלל זה, לא מומלץ
לא ממש