7 תשובות
כי נשבר לי מהעבודה הזאת והעדפתי ללמוד לבגרות (אבל דאגתי שיחליפו אותי)
המון, לא יכולתי לסבול את השהות שם.
כן, כי הייתי ממש עייף למרות שהלכתי לישון מוקדם (22:00). ושמתי לב שהורידו לי שעות בגלל זה...
כן ואז פיטרו אותי האמת בגלל זה, לא מומלץ
לא ממש
באותו הנושא: