התחברות הרשמה

יש פה מישהו שהיה אתמול בעקבות לוחמים ברמת הגולן?

19 באוקטובר 2018, 12:37
טיולרמת הגולןחייליםטיוליםנסיעה    
3 תשובות
כןן אני
אנונימית
שואל השאלה:
יאוו
אנונימי
שואל השאלה:
למה את אנונימית? ):
אנונימי
באותו הנושא:
למי שהיה היום ביום בעקבות לוחמים.. באיזו שעה זה נגמר?
אני בי"ב ואמור להיות לי החודש מטעם בצפר "יום בעקבות לוחמים". עכשיו אין לי אפילו טיפה כוונה להיות קרבית, אני רוצה להיות
יש לי עוד כמה ימים יום בעקבות לוחמים
נפרדתי אתמול מהחבר לאחר שהיה דוחה אלי בעקבות שחשפתי שאני עם בולמיה. איך להרגיש יותר טוב?
מישהו היה ב"בעקבות לוחמים"? שווה ללכת?
מה עושים במסע בעקבות לוחמים ?
יום בעקבות לוחמים כדאי ללכת או שלא?
הייתן יוצאות עם לוחם? אבל לוחם לוחם
(בעקבות לשאלה שהייתה כאן) בנים הייתם יוצאים עם טייסת?
יש פה כאלו שיצאו ליום בעקבות לוחמים?
יש לי מחר יום בעקבות לוחמים. מה עושים בזה?