11 תשובות
אל תנשכי
כשאני עצבנית אני פשוט עושה אגרוף עם היד וסוג של שורטת את עצמי
כשאני עצבנית אני פשוט עושה אגרוף עם היד וסוג של שורטת את עצמי
אנונימית
שואל השאלה:
לשרוט זה לא יותר טוב.. ואיך לומר? אותי זה פחות מספק..
לשרוט זה לא יותר טוב.. ואיך לומר? אותי זה פחות מספק..
אנונימית
לא אמרתי שזה יותר טוב
פשוט לי זה עוזר
פשוט לי זה עוזר
אנונימית
תנסי למצוא משהו אחר לעשות כשאת עצבנית או כשאת מרגישה צורך לעשות את זה
וגם את יכולה לשבור עפרונות
אנונימית
אולי את צריכה לדבר עם מישהו קרוב ולפרוק ולא לשמור בבטן, ובמקרים מסויימים צריך עזרה מקצועית.
לפגוע בעצמך זה בהחלט לא לעניין וחייב להיפסק, צלקות לא נעלמות, הן מזכרת לחיים, ולפצוע את עצמך זה להסתכן בלקבל זיהום....
אם את רוצה להוציא עצבים ותסכול, תתחילי לצייר/ לקפוץ בחבל/ לרוץ.... זה רק יעשה לך טוב
לפגוע בעצמך זה בהחלט לא לעניין וחייב להיפסק, צלקות לא נעלמות, הן מזכרת לחיים, ולפצוע את עצמך זה להסתכן בלקבל זיהום....
אם את רוצה להוציא עצבים ותסכול, תתחילי לצייר/ לקפוץ בחבל/ לרוץ.... זה רק יעשה לך טוב
אנונימית^
כמה זמן את כבר עושה את זה, גם אני בזמן האחרון עושה אותו דבר בדיוק.
כמה זמן את כבר עושה את זה, גם אני בזמן האחרון עושה אותו דבר בדיוק.
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא צלקות זה כזה סימן ממש קטן זה עובר לגמרי לגמרי אחרי שבוכ..
זה לא צלקות זה כזה סימן ממש קטן זה עובר לגמרי לגמרי אחרי שבוכ..
אנונימית
כבר איזה כמה חודשים
אנונימית
לי רק ממש בזמן האחרון, בעיקר לחץ בלימודים...
אנונימי
שואל השאלה:
מה 9סיכוחוג יואו אל תגזימו אל נושכת את עצמי חזק בכלל פשוט מעצבים
מה 9סיכוחוג יואו אל תגזימו אל נושכת את עצמי חזק בכלל פשוט מעצבים
אנונימית
באותו הנושא: