7 תשובות
נשאר במיטה , זה לא משנה לי
אפרד מכל מי שיקר לי ואוכל כל מה שיתחשק לי.
יסיים שלושה חבילות שוקולד ואפרד
הולך למישהי רנדומלית ברחוב "בואי, עושים סקס"
לא בא לי למות בתול :(
אנונימי
אטחן מה שבאלי כמה שבאלי אפגש עם חברות בפעם האחרונה ואפרד מהמשפחה
כנראה אבזבז את הזמן בלהתבאס על זה שאני הולך למות.
יקח סכין יהרוג אנשים ויעשה סמים
אנונימי