6 תשובות
לחפש מישהי אחרת
להבין שלהתאהב זה דבר לא נחוץ
אנונימית
אני מבינה מה את מרגישה.אהבה חד צדדית זה לא נחמד בטח לא כשצד אחד סובל והצד השני לא מבין בכלל או עובר את הסבל הזה גם,וזה לא פייר.
את חייבת לנתק את עצמך מהרגשות האלה כי זה פוגע בך ובזמן הזה יש מישהו אחר שאת יכולה לתת לו את החום הזה..עם הזמן מתגברים ומישהו אחר יתפוס את המקום הזה.
אם תתני לזמן באמת לעשות את שלו (הניחי לעניין, מצאי עיסוקים ואל תרוצי לחפש אחר אהבה חדשה) אז הדברים יסתדרו מעצמם.
את חייבת לנתק את עצמך מהרגשות האלה כי זה פוגע בך ובזמן הזה יש מישהו אחר שאת יכולה לתת לו את החום הזה..עם הזמן מתגברים ומישהו אחר יתפוס את המקום הזה.
אם תתני לזמן באמת לעשות את שלו (הניחי לעניין, מצאי עיסוקים ואל תרוצי לחפש אחר אהבה חדשה) אז הדברים יסתדרו מעצמם.
להמשיך הלאה
להפסיק להיות פוסי?
בנים יכולים לבכות?
ותתגבר על זה
ותתגבר על זה
באותו הנושא: