11 תשובות
"ברור..."

אמרתי את זה על אחותי
"סתמי ימפגרת"
זה מה שאמרתי לאחותי...
"ביי"
הייתי בשיחה בפאלפון.
what the fuck?
קרה משהו בלתי הגיוני בעליל בסדרה שאני רואה
"כן,אני רואה"
אמרתי את זה לאבא שלי
מטומטם, זה מה שאמרתי לאבא שלי כי הוא הכאיב לי.
יאללה לישון
"אין לי כוח".

חח זאת לא מילה אבל שיהיה.
אגב אמרתי את זה לאחותי. היא רצתה שאני אלך איתה לחדר ולא היה לי כוח.
טוב
"נו מה" אמרתי לאחותי