4 תשובות
לא. תכתבי מה שאת באמת אוהבת, לא אכפת לך מה היא תחשוב.
לא, רק תסבירי למה את אוהבת וכאלו
שואל השאלה:
הסברתי למה אני אוהבת...
והמורה הוא בן חחח
הסברתי למה אני אוהבת...
והמורה הוא בן חחח
אנונימית
כן זו ממש התחנפות במקומו היתי שם לך אפס ענק על כל הפרצוף
באותו הנושא: