3 תשובות
מה שיהיה יהיה בטוחים שתעברי הכל טוב זה רק בראש ויש כאלה שסתם רוצים להפיל כי נמאס להם מהעבודה
תשדרי בטחון ומצד שני תעשי הכל לפי הכללים ותחשבי כאילו את בשיעור רגיל!!! יהיה בסדר סומכת עלייך:) תעדכני
שואל השאלה:
תודה לכם
תודה לכם
אנונימית
באותו הנושא: