התחברות
הרשמה
אני חושבת שצריך להיות יום החלף כינוי ותמונה עם חברך, מי מסכים?
22 באוקטובר 2018, 09:53
כינויים
פרופיל
3 תשובות
אני, נשמע נחמד
S
Shilo.
לא אני
ק
קֵיי לָאָב
זה מסובך בהתחשב בעובדה שלרוב האתר אין חברים.
C
Cute Madafaka
באותו הנושא:
רק אני חושבת שצריך להמציא את "המנון הסטיפס"?
מאיזה גיל עד איזה גיל אתם חושבים שצריך להיות בסטיפס לנוער?
הכינוי שנתתי לחברה שלי הוא "ילדה רטובה" מה אתם חושבים על הכינוי?
האות הראשונה והאחרונה של האדם האחרון שדיברתם איתו בוואטצפ. + האות השניה של צבע החולצה שלכם = הכינוי שצריך להיות לכם
אתם לא חושבים שצריך להיות בסטיפס הגבלת גיל?
רק אני חושב שצריך לתת לנאמנים להיות נאמנים רק אחרי גיל 18 או 17?
אתם חושבים שצריך להיות הגבלת גיל בסטיפס?
רק אני חושבת שצריך להיות לסטיפס התראות בטלפון?
אני חושב על להיות ראפר, עם הכינוי גבינה גדולה ההורים שלי לא תומכים בי מה לעשות?
מה אתם חושבים על אנשים שמאחלים לאנשים אחרים לחלות בסרטן ? אני חושבת שצריך להיות חולה נפש בשביל לאחל כזה דבר
איזה כינוים שיש באתר אתם חושבים שצריך להחליף אותם דחוף?