7 תשובות
כלום לא דפוק איתך, אתה בסדר גמור.
אולי אתה פשוט מאלה שיותר חברותיים במציאות ולא נפתחים בפני אנשים באינטרנט, אתה מוזמן לדבר איתי, אשמח לדבר :)
אולי אתה פשוט מאלה שיותר חברותיים במציאות ולא נפתחים בפני אנשים באינטרנט, אתה מוזמן לדבר איתי, אשמח לדבר :)
ככל שאתה יותר אפס בחיים האמיתיים ככה הקיר שלך יותר מלא אלה אנשים שמזייפים חיים נוח להם בחברה פה ממש עדיף שישאר אצלך ככה אחי זה אומר רק טוב...
זה לא הבעיה בך,אבל זה פשוט שאנשים לא מכירים אותך או את המשתמש שלך,או לא שמים לב.אל תתבייש ותפתח שיחה עם אנשים ותראה שלטו לאט יכתבו לך יותר ויותר בקיר.
אנונימית
וואלה את מדברת שטויות אנונימית כל מי שכתב לי בקיר לא דיברתי או כתבתי לו בקיר סתם אנשים מוזרים
^אתה לגמרי טועה, גם בתשובה הקודמת שלך... אנשים שפה, אמנם משעמם להם אבח זה תא אומר שהם מזייפים חיים... אתה לא יכןל לדעת, יש אנשים פה שיש להם הרבה חבריך ויש שלא.
daniel_le-למה אתה חושב שכל האנשים שכתבו לך הם מוזרים?זה כבר לא האנשים זה אתה.איך אתה יכול לדעת אם האנשים פה מזויפים?אני מכירה כמה פה בחיים האמיתיים והם באמת מקסימים ואל מוזרים בכלל.
אנונימית
אז כנראה אנחנו מכירים צדדים אחרים של האתר..
שמעי תכלס באתי לעזור או להיעזר
שמעי תכלס באתי לעזור או להיעזר
באותו הנושא: