התחברות
הרשמה
בנים איך אתם אוהבים שמתחילים איתכם שיחה?(רוצה להכיר ידידים בשכבה שלי)
23 באוקטובר 2018, 22:32
נושאים לשיחה
התחלות
ביישנות
התבגרות
הודעות
תשובה אחת
היי מה קורה?
*נושאי שיחה*
אנונימי
באותו הנושא:
בנים איך אתם אוהבים שמתחילים איתכם?
מה אתם חושבות על בנים שמתחילים איתכן באינסטגרם?
אתם אוהבים שאנשים מתחילים איתכם שיחה באתר?
אתן מדמיינות במיטה שלכן לפעמים בנים זרים שמתחילים איתכן ?
מעלה לכן בנים שהם ביישנים? שהם לא מתחילים לדבר איתכם ואו מתחילים איתכם זה מעלה או מוריד לכן?
איך אתם הכי אוהבים שמתחילים איתכם שיחה בצאט?
בנות אתן מגיבות לבנים שמתחילים איתכם בפייסבוק או באינסטגרם?
בנות שמתחילות עם בנים באינסטגרם- מגעיל או סבבה? לבנים- אתם אוהבים את זה שבת מתחילה איתכם?
בנים, איך הייתם מגיבים אם מישהי הייתה מתחילה איתכם ככה?
בנים, אתם אוהבים שמתכתבים איתכם באימוג'ים
בנים, אתם אוהבים שבנות שותות ומעשנות איתכם נרגילה ויושבות, או שרתם יותר אוהבים בנות "שמורות"?