3 תשובות
שואלת אם היא בסדר
הגיוני לקלל.. ואם היא לא הייתה אומרת כלום הייתי חושבת שזה קרה לה בטעות והיא בהלם שזה קרה והיא מובכת ומקווה שאף אחד לא ראה
אם היא מקללת הייתי מבין שהיא כרגע במצב רוח לא טוב והמכה מחמירה את המצב . הייתי ניגש ומציע עזרה. אם היא הייתה שותקת וממשיכה הייתיצמדץרגיש שלא נעים ולא מתאים לגשת להציע עזרה, אז אני הייתי רק מסתכל....