11 תשובות
רוב הבנות שאני מכירה עם עגיל בטבור הם פרחות.
אבל אני לא מכלילה
שואל השאלה:
גם לי יש ווחד הידידים שלי אמר ש,בת עם עגיל זה מחרמן ר צ ח
שואל השאלה:
ואחד*
שואל השאלה:
גם אני לא פרחה
מזל טוב לו
אממ ישלי גם ולא חושבת על זה כלום כולה עגיל
זה יפה לדעתי
מכוער לא אוהב פירסינגים בכל מקום בכללי
שואל השאלה:
למה זה מושלם
יש לי
*אני לא פרחה אנשים*
מהביו שלך את נשמעת מתלהבת...
אנונימית