11 תשובות
רוב הבנות שאני מכירה עם עגיל בטבור הם פרחות.
אבל אני לא מכלילה
אבל אני לא מכלילה
שואל השאלה:
גם לי יש ווחד הידידים שלי אמר ש,בת עם עגיל זה מחרמן ר צ ח
גם לי יש ווחד הידידים שלי אמר ש,בת עם עגיל זה מחרמן ר צ ח
שואל השאלה:
ואחד*
ואחד*
שואל השאלה:
גם אני לא פרחה
גם אני לא פרחה
מזל טוב לו
אממ ישלי גם ולא חושבת על זה כלום כולה עגיל
זה יפה לדעתי
מכוער לא אוהב פירסינגים בכל מקום בכללי
שואל השאלה:
למה זה מושלם
למה זה מושלם
יש לי
*אני לא פרחה אנשים*
*אני לא פרחה אנשים*
מהביו שלך את נשמעת מתלהבת...
אנונימית
באותו הנושא: