15 תשובות
לא
לא. הלוואי
לא
יש
לא
כן לא עובד
שואל השאלה:
כיף למי שיש זה מושלם בחורף הסתדרתם
כיף למי שיש זה מושלם בחורף הסתדרתם
אנונימית
ממש ככה.
לאנונימית השואלת-למה, איזה חימום יש לך?
שואל השאלה:
אין לי בגלל זה אני שואלת כאילו איך זה
ותכף אנחנו עוברים דירה אז אז הייתי רוצה כזה שיהייה לנו בקור
אין לי בגלל זה אני שואלת כאילו איך זה
ותכף אנחנו עוברים דירה אז אז הייתי רוצה כזה שיהייה לנו בקור
אנונימית
יש לי וזה עובד הרבה יותר טוב ממזגן(על מה המינוסים?)
זה פשוט...מדליקים כמו מדורה במחנה רק שזה לא נכבה ויש ארובה שעוברת בכל הבית ואז הוא חם ואין כאבי ראש כי זה לא מזגן ולא מתייבשים כי.. נו, זה לא מזגן...וגם כיף להסתכל על האש במשך שעות ולהתכרבל לידה עם חתול נחמד ושמיכה ו ו ו בא לי חורף אוף)=
זה פשוט...מדליקים כמו מדורה במחנה רק שזה לא נכבה ויש ארובה שעוברת בכל הבית ואז הוא חם ואין כאבי ראש כי זה לא מזגן ולא מתייבשים כי.. נו, זה לא מזגן...וגם כיף להסתכל על האש במשך שעות ולהתכרבל לידה עם חתול נחמד ושמיכה ו ו ו בא לי חורף אוף)=
הלוואייי
היה לי בבית הקודם אבל יהיה לנו בבית הבא
בכל מקרה הכי נוח זה מזגן שמותאם טוב. אם הבית קטן, תקרות נמוכות, אין טעם להתקין קמין. יש הרבה התעסקות: סחיבה של עץ, הדלקה, שמירה על האש ועוד. אם הבית גדול וגבוה אז כדאי.
באותו הנושא: