6 תשובות
את יכולה לא אמורה להיות בעיה
כן ברור
כן
ErO
כן זה לא מפריע
כן זה לא סותר
זה חיסון, לא בדיקת דם. לא לוקחים לך דם. למה שתהיה בעיה? הדם שיוצא לך כתוצאה מהדקירה של החיסון הוא בכמות פחותה ממה שיוצא לך מעקיצה של יתוש.
באותו הנושא: