6 תשובות
את יכולה לא אמורה להיות בעיה
כן ברור
כן
כן זה לא מפריע
כן זה לא סותר
זה חיסון, לא בדיקת דם. לא לוקחים לך דם. למה שתהיה בעיה? הדם שיוצא לך כתוצאה מהדקירה של החיסון הוא בכמות פחותה ממה שיוצא לך מעקיצה של יתוש.
באותו הנושא: