6 תשובות
יא זה יפה
קטע יפה.
יש פואנטה.
תלוי איך את מסתכלת על זה, אבל כן יש פואנטה.
זה ממש יפה
שואל השאלה:
אני כתבתי את זה כן
זה מושלם. אהבתי את הפואנטה