6 תשובות
אולי זה טראומטי בשבילם
כנראה איידס ^^
אנונימית
הם לא באמת מתים
הם פיברקו את את המוות שלהם כדי לברוח מהמדינה בגלל שהמוסד רודף אחריהם על בגידה במדינה
כי עדין כואב להם.
שואל השאלה:
מה הקשר אנונימית
אנונימי
אולי הם אלים
סתם
אממ לא יודעת...תתעקש לדעת ותעדכן שתדע