5 תשובות
אין לי בשישי
גם אני שבוז כפרה ואני בי' שונא בית ספר מבין אותך כל כך. ולשאלה לא. ביום שלישי זה יום הבחירות
לא כי אני חולה
כן
יש מבחן אוף
יש מבחן אוף
כנל
באותו הנושא: