6 תשובות
יש אכזבות שמכבדות את מי שגורם להן.
אדם לא 'גמור' כשהוא מפסיד, הוא 'גמור' כשהוא פורש
האהבה הכי גדולה שלא תאכזב אתכם לעולם היא של אמא - אחרון שלי חח
לפעמיים צריך לוותר על דברים בשביל המשפחה..
אנונימי
שואל השאלה:
אפשר עד בבקשה?
"הכי קרוב אלייך אמא... ולא רק בדייסה;)"
אנונימית