7 תשובות
שניהם.
יש לי אייפון אבל אני אוהבת גם גלקסי (ואנדרואיד בכללי)
שניהם טובים אבל אייפון
אייפון
גלאקסי.
אייפון
אייפון זה החיים ❤
שיאומי