7 תשובות
שניהם.
יש לי אייפון אבל אני אוהבת גם גלקסי (ואנדרואיד בכללי)
יש לי אייפון אבל אני אוהבת גם גלקסי (ואנדרואיד בכללי)
שניהם טובים אבל אייפון
אייפון
גלאקסי.
אייפון
אייפון זה החיים ❤
שיאומי
באותו הנושא: