3 תשובות
שואל השאלה:
זה קשה ?
זה קשה ?
אנונימי
זה כנראה עקב שלילת רישיון/עברת תנועה שביצעת
אם לא תעשי את הקורס אז לא תקבלי חזרה רישיון או שישללו לך אותו
אם לא תעשי את הקורס אז לא תקבלי חזרה רישיון או שישללו לך אותו
אנונימית
את בחייב לעשות קורס נהיגה מונעת.
קרא באינטרנט.
קרא באינטרנט.
באותו הנושא: