3 תשובות
אולי הוא לא רצה להודות שהוא כן רוצה
שואל השאלה:
למה שלא ירצה להודות? אני שאלתי אותו כמה פעמים והוא אמר שהוא לא רוצה להפסיק
וגם זאת פעם ראשונה שהוא לא מדבר איתי בדרך כלל הוא כן שולח הודעות גם אחרי שאנחנו מתווכחים
אנונימית
אולי הוא בתקופה רעה, אולי הוא לא רוצה לנתק את הקשר לנצח אלה רק לעשות הפסקה. מאיפה לי לדעת אני לא מכירה אותו אני רק מעלה רעיונות