3 תשובות
להמשיך לצייר לא משנה מה לא להפסיק. כל יום.
ציור זה עניין של טכניקה ותרגול
את צריכה לצייר כמה שיותר אפילו אם זה סתם לקשקש במחברת בזמן השיעור
כל עוד ציור מתאר את הרגשות שלך ואת מציירת בלי לחשוב ופשוט נותנת לדף ולעיפרון/מכחול לזרום עם הלב שלך זו אומנות
ואי אפשר ממש להגדיר לו רמה
אם את יכולה לקחת קורס כל שהוא, אפילו להרחיב למגמת אומנות בבית ספר (אם תרצי ואם את בבית ספר בכלל) זה יעזור מאוד.
אם לא יש המון מדריכים באינטרנט לכל דבר שתרצי לצייר.
בעיקרון את צריכה לצייר כל יום (אל תרגישי רע אבל אם לא תציירי כל יום או אפילו כמה ימים כי יש סדר עדיפויות) משהו.
לתרגל המון
לא לפחד לצאת מאזור הנוחות ולצייר גם דברים שאת לא יודעת (עם התאמנות ותרגולות לאט לאט תדעי)
בהצלחה