15 תשובות
לא בהכרח.
לא. גם להכי רזות יש. זה לא קשור
נופ
לכולם יש את זה
זה אומר שיש לך עור
לא
ErO
לא
{zZ
שואל השאלה:
אני 1.56, שוקלת 50 אם זה משנה...
אנונימית
את לא שמנה ולא מלאה ולא מתקרבת לזה תנשמי הכל טוב
לעומתך יש לי כמה קפלים ולא אחד
לא גם לי יש ואני לא מלאה וגם עם כן עושים ספורט ולא אוכלים שטויות
לכולם יש קפל בבטן
לא את במשקל תקין לגמרי
אני רזה ויש לי, זה פשוט אומר שאת בן אדם
באותו הנושא: