15 תשובות
לא בהכרח.
לא. גם להכי רזות יש. זה לא קשור
נופ
לכולם יש את זה
לכולם יש את זה
זה אומר שיש לך עור
לא
לא
שואל השאלה:
אני 1.56, שוקלת 50 אם זה משנה...
אני 1.56, שוקלת 50 אם זה משנה...
אנונימית
את לא שמנה ולא מלאה ולא מתקרבת לזה תנשמי הכל טוב
לעומתך יש לי כמה קפלים ולא אחד
לא גם לי יש ואני לא מלאה וגם עם כן עושים ספורט ולא אוכלים שטויות
לכולם יש קפל בבטן
לא את במשקל תקין לגמרי
אני רזה ויש לי, זה פשוט אומר שאת בן אדם