6 תשובות
מסכימה איתך, כולם ישנים על האף
לא תמיד מדווחים אבל כן מגיבים
בתור אחת שגרה בדרום,זה באמת מעצבן שאנחנו לא נוקטים בחומרה.
מסכים לגמרי שלא עושים מספיק, ראיתי שכמה מהתושבים בעוטף עשו הפגנת מחאה על זה, שמחתי לראות שהם לא שותקים על איך שמתנהלת פה הממשלה.
בתור אחד משדרות אני מסכימה לגמרי
מתה כבר שתהיה מלחמה.
מתה כבר שתהיה מלחמה.
לגמרי!!!
באותו הנושא: