3 תשובות
כן שווה להתאמץ בשביל זה
תעשי מה שהכי תהני ממנו והתוודאי שכל מי שאת רוצה שיגיע יוכל לבוא
ברור ששווה, יש יום הולדת פעם אחת בשנה. לכי ותהני בתל אביב עם חברים, למה לא(:
באותו הנושא: