5 תשובות
מי שהתגייס במרץ 15 כבר השתחרר במרץ 18
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אוקיי תודה
אנונימית
במרץ 18
מרץ 15 משתחרר ב מרץ 18
בנוב 19 משתחררים אפריל 17
בנוב 19 משתחררים אפריל 17
מה
למה
בן או בת? גם לוחם לא משתחרר בנוב 19
אם מאיזושהי סיבה הוא משתחרר בנוב 19 זה כי הוא בקבע.
למה
בן או בת? גם לוחם לא משתחרר בנוב 19
אם מאיזושהי סיבה הוא משתחרר בנוב 19 זה כי הוא בקבע.
באותו הנושא: