5 תשובות
29
עברתי
בשיעור 35 בערך נראלי? ולא עברתי חח, אבל המורה הכריח את הטסטר להעביר אותי כי למי יש ז*ן להיבחן שוב ולשלם בשביל לעבור שוב את ה5 דקות הכי מיותרות בחיים האלה.
אנונימית
המורה שלי הסביר לו שהתרגשתי וכו וזה היה בלבול נהגתי טוב כל הדרך. בעיקרון לא צריך.לפחד מהטסט הפנימי כי לרוב מעבירים בקליל כי זה פנימי בינך לבין בית הספר לנהיגה שלך
שואל השאלה:
למה הוא עשה את זה ?
אנונימי
29, נכשלתי בטסט פנימי עצמו אבל הוא העביר אותי בכל זאת