3 תשובות
אם זה היה אנונימית אז לא
או שהשאלה נמחקה או שהגבת מאנונימי או שיש לך בעיה בטלפון
שואל השאלה:
רשמתי לא מאנונימי.
רשמתי לא מאנונימי.
אנונימית
באותו הנושא: