11 תשובות
עדיין לא צריך להגיב בצורה מזעזעת כזו.
זה היה ממש מגעיל יצאה כלבה. תנסה להתעסק בדברים אחרים.
אנונימית
יאללה סע סע מפה יא שרימפ
אנונימית
שואל השאלה:
תודה שרימפית שלי
אנונימי
להבא פשוט תבוא בגישה יותר נחמדה ופשוטה, לא צריך לשחק את עצמך מישהו אחר, תהיה מי שאתה, תגיד לה שהיא מוצאת חן בעיניך ואם אפשר מספר, והיא כבר תחליט.
אם היא לא רוצה, זאת זכותה והבחירה שלה, אתה צריך לכבד את זה. אבל אל תשכח שיש עוד המון נשים בעולם שישמחו להיות בחברתך ויכול להיות שירצו אותך, פשוט עוד לא מצאת את האחת המתאימה לך. לא קרה כלום, אין לך מה להיעלב ולבכות, אתה גם ככה לא מכיר אותה במציאות
זה פשוט מוזר איך שאמרת את זה זה די מטריד
חחnn אתה מזכיר לי את מה שברני אמר והוכיח לרובין (מהסדרה איך פגשתי את אמא)
ולפי דעתי זה ישיר וכנה אבל גם נשמע קצת מזלזל וכאילו אתה רק רוצה לגמור עם זה
חחח מה זה הגישה הזאת ? זה נשמע כמו אחד סוטה . היית צריך לבוא בגישה יותר רגועה ולא להגיד לה את מה שאמרת כי זה באמת נשמע כאילו אתה רוצה לשכב איתה
אם לא הייתה מתחיל איתה ככה היא הייתה משנה גישה
"בואי לא נבזבז זמן מיותר" זה כאילו אתה אומר לה בואי נשכב
אנונימית
שואל השאלה:
למה
אנונימי
איך שהתחלת איתה זה קצת מטריד האמת
כנראה בגלל זה היא הגיבה ככה
אנונימית