7 תשובות
שונאת את זה.
כן
כן. באסה כי ישלי מבחן מחר :(
כן כן לגמרי
כןן
כן וזה מעצבן
לקחו לנו את האור בערב ושמו אותו בבוקר
לא פייר
לקחו לנו את האור בערב ושמו אותו בבוקר
לא פייר
אכן
באותו הנושא: