4 תשובות
תנסי לדבר עם אסוס ותראי באסוס יש מעקב אחר חבילה את יודעת פחות או יותר לאן החבילות שלך מגיעות כי כשמזמינים אז זה שולח הודעה ובוחרים לאן הדואר ישלח והכל ... ואם זה שולח ללוקרים אז זה בעיה כי זה עם קוד אבל תדברי עם אסוס הכי חשוב
ומתי הזמנת אם זה פחות משעה שעה וחצי את יכולה לבטל ולהזמין מחדש
ומתי הזמנת אם זה פחות משעה שעה וחצי את יכולה לבטל ולהזמין מחדש
שואל השאלה:
הזמנתי לפני כמה ימים וזה שלח לי מייל שהמשלוח בדרך.. קראתי על זה קצת בגוגל ותהיתי מה הכוונה בלוקרים? ואיך אפשר לדבר איתם לשלוח מייל?
הזמנתי לפני כמה ימים וזה שלח לי מייל שהמשלוח בדרך.. קראתי על זה קצת בגוגל ותהיתי מה הכוונה בלוקרים? ואיך אפשר לדבר איתם לשלוח מייל?
אנונימית
תנסי לשלוח מייל וגם באתר שלהם יש אזור של צ'אט תנסי לתפוס אותם גם שם לי היה פעם בעיה שלחתי מייל והם ענו נראה לי אחרי שלוש ימים ככה תנסי ורוב הסיכויים שזה יגיע זה ישלח לך גם מייל אני בטוחה אבל לא זוכרת אם יהיה כתוב לאן זה הגיע אבל רוב הסיכויים שזה יהיה כתוב אין לך מה לדאוג לכל מקרה תנסי לדבר איתם
ולוקרים זה של חברת המשולוחים זה ממש לוקר אמיתי את מקבלת סיסמה ויש לך עד מספר ימים מסויים לבוא לקחת את זה
באותו הנושא: